MY LIFE MAY NOT GOING THE WAY I PLANNED, BUT IT'S GOING EXACTLY THE WAY ALLAH PLANNED IT. SO, JUST KEEP ON PRAYING

Thursday 22 December 2011

Bestnye hari nie..!!

Waa...bestnye hari ni...aku nk blk kmpung guar perahu..jmpk mak ,abah n family...excited giler...ni first time aku nk blk sem 2 ni....aku blk ne bas kmk cm besa...that mean katil ak akan berseorangan selama 3 hari..dont mis me ok...cik sue,cik nida, n cik dina ada nk tmn kau..kak ira pon blk..tinggai pia n nadi kat blk c1t133 ni..jgn rindu aku tw2..akau plak yg takut rindu kat depa..especially cik nida cik sue n cik pia..dina toksah dok kta la...rindu serindu rindunya....hahhahahha..merapu alam plak aku ni...nadi..??ntah la..xtw nk kta aku rindu ka dak kt dia..sebab aku rasa kmi ada gap yg sgt besaq...aku n dia ja taw apa dlm hati kmi msg2..tp yg pasti aku syg dia sgt2..maybe kmi berjauhan sbb xmau gaduh2 dh kot...(alasan je 2)..aku x phm hati dia..n dia pun x phm hati aku sgt..aku suka sgt kwn dgn nida...dia sgt memahmi...dia xjeles pon tgk ak rapt dgn org len..sbb aku ni mmg rapat dgn semua..aku x suka sgt la dikongkong..jeles klw aku kwn dgn org len la...n apa2 lagi yg aku nk merapu ni..dah la..cik alia ooi...toksah dok ingt cite2 lama...wt tmbh dosa ja..nauzubillah..

No comments:

Post a Comment